דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי אמבטייה 

מאת    [ 17/11/2013 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1828 פעמים ]

אחד המתחמים החשובים בבית הוא חדר האמבטיה ולו רק בשל העובדה שהוא נתפס כמתחם אישי, אינטימי, שבו אנשים מתייחדים עם עצמם. במקלחת הם נרגעים. שם, תחת זרם המים החמים, מתרפים השרירים. שם מפיגים לחצים.

טבעי אפוא לרצות להשקיע זמן, מאמץ ומשאבים בעיצוב מתחם האמבטיה כמקום שבו ניתן יהיה לשהות ואף לבלות בנוחות וברווחה.

כיורים מונחים, מסותתים, מסוגננים, מרובעים, מלבניים או אובאליים עם ברזים תואמים אף הם מהווים חלק בלתי נפרד משדרוג חדרה האמבטיה.

 בחנויות יד שנייה ובחנויות המציעות ריהוט אתני ניתן למצוא פריטי ריהוט ופריטים דקורטיביים המעשירים את מראה חדר האמבטיה ונוסכים עליו אווירה רגועה. להעצמת החוויה יש המוסיפים מקלוני ריח או עשן ריחני ממקור אחר.

חרף חשיבותם של פריטים שונים, אחד מהפריטים החשובים והמרכזיים בחדרי אמבטיה הם מקלחונים. מקלחונים מרווחים, עשויים זכוכית עבה, משרים יוקרה ופינוק. לא בכדי מושקעים מאמצים לתכנון ולעיצוב מקלחונים כדי שיהיו לא רק פונקציונאליים אלא גם דקורטיביים.

מקלחונים שונים מוצעים ללקוחות ובהם: חזיתיים וקטומים, עם דלתות סגירה בטכניקות ובטכנולוגיות שונות ובהן: שתי דלתות כנף, דלת הזזה, דלתות הנפתחות בקיפול וסוגים נוספים.

גווני הזכוכית

לקוחות יכולים לבחור מקלחונים מסוגי זכוכית שונים ובעיצובים שונים: ציורים על זכוכית, התזת חול, זכוכית בגוונים צבעוניים שונים ובזכוכית עם אלמנטים גרפיים מגוונים בעיצוב אישי, ייחודי, על פי מתווה של המזמין.

ניתן להעשיר את חדר האמבטיה באמצעות מראות מסוגננות, פסלים, תאורה אינטימית ואף טלוויזיה. על מנת לתכנן את חדרה האמבטיה באופן שייתן מענה לשימוש העיקרי והמרכזי בו מזה ובה במידה יהיה מתחם של נוחות ופינוק, רצוי ומומלץ  להסתייע בשירותיו של אדריכל לתכנון יסודי ומוקפד של חבר האמבטיה וכמו כן להסתייע בשירותיו של מעצב פנים מקצועי על מנת לשוות לו את המראה הרצוי וליצור בו את האווירה הרצויה. חלק בלתי נפרד מעיצוב חדרי אמבטיה הם ארונות ושאר אמצעי אחסון, נגישים וזמינים, המאפשרים להשתמש בכל הפריטים והאביזרים השימושיים ואלה שנועדו להנאה בקלות וללא מכשול.

יש המייחדים לחדר האמבטיה שלהם משמעות שונה מזו של שאר מתחמי הבית. הם מתירים לעצמם לממש שם פנטזיות הבאות לידי ביטוי גם בבחירת הפריטים, גם בעיצוב וגם בפרטים הקטנים שיוצרים אווירה. בשל היות המתחם הזה חסוי בדרך כלל מעינם של האורחים הפוקדים את הבית, ניתן להפוך אותו למקום שלא נועד להרשים איש מלבד דיירי הבית אלא לאפשר להם לחוות בו חוויה אינטימית.

ניתן לעצב חדריה אמבטיה צבעוניים, לשלב בו חומרים שונים כגון עץ, ברזל, שיש, זכוכית, ניקל ועוד, ולבחור פריטים בעיצובים מקוריים וחדשניים.

עבור רבים המקלחת ( ה"דוש") שהם עושים מדי יום או פעמים אחדות ביום, הוא טקס פולחני, שבו הם מתייחדים עם עצמם, עם מחשבותיהם ותחושותיהם, באין מפריע. בחלקת האלוהים הקטנה של פרטיותם חשוב להם להירגע, לפנק את עצמם, ליהנות מההנאות הקטנות והחמימות של עמידה דמומה תחת מים זורמים, בעודם נהנים ממגוון פריטים מעוצבים, שימושיים ודקורטיביים, המשלימים את חדר האמבטיה כמתחם הפרטי והאינטימי שלהם. 

לירון אדניה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב